Często Zadawane Pytania (FAQ)

Witamy w sekcji Często Zadawane Pytania (FAQ) naszej strony. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące składania zamówień, płatności, wysyłki, naszych produktów i wiele więcej. Mamy nadzieję, że te informacje pomogą Ci szybko i łatwo znaleźć odpowiedzi na Twoje pytania.

Zamówienia i Płatności

  • Poprzez komunikator Messenger
  • Poprzez formularz kontaktowy lub email
  • Za pośrednictwem sklepu internetowego
  • Osobiście – pod adresem firmy
  • Telefonicznie
  • Gotówką przy odbiorze
  • Przelew na rachunek bankowy
  • Płatności online – PayU, PayPal (dotyczy sklepu internetowego)
  • Za pobraniem (dotyczy wysyłek)

Tak, minimalna wartość zamówienia wynosi 30 zł netto.

Wpłacenie zaliczki jest konieczne tylko w przypadku indywidualnych lub spersonalizowanych zamówień – wysokość zaliczki ustalana jest indywidualnie

Jeśli chcesz zmienić lub anulować zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, będziemy w stanie je zmienić lub anulować.

Produkty i Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo dzieci jest dla nas najważniejsze. Wszystkie nasze produkty są zaprojektowane z myślą o bezpieczeństwie i zgodne z normami bezpieczeństwa. Zanim trafią do sprzedaży są przez nas testowane, następnie próbna partia trafia do ochotników, którzy wskazują ewentualne błędy i możliwe rozwiązania. Kolejnym etapem jest ich certyfikacja.

CERTYFIKATY

WSZYSTKIE ZABAWKI, zostały oddane do badań (w niezależnych laboratoriach) aby sprawdzić czy spełniają normy: PN 71-1, PN 71-2, PN-71-3, PN 71-8. 

Pozytywne wyniki badań wraz z deklaracją zgodności WE (zgodność z dyrektywą Nowego Podejścia w sprawie bezpieczeństwa zabawek 2009/48/WE) umożliwiają nam oznaczenie wyrobów znakiem CE. 

Korzystamy z niezależnych usług:

Instytut Badań i Certyfikacji Sp.z o.o.
ul. Chmielna 2/31
00-020 Warszawa

oraz 

Europejskie Centrum Jakości i Promocji Sp. z o.o.
Labolatorium
ul. Piotra Wysockiego
1505-820 Piastów

Wszystkie produkty marki DAPAL® wykonane są przez nasz zespół. Każdy etap od projektu poprzez wykonanie jest realizowany w naszym zakładzie.

Do produkcji używamy:

  • sklejkę suchotrwałą / wodoodporną,
  • sklejkę melaminową,
  • płyty MDF do głębokiego frezowania.

Sklejkę zamawiamy w najwyższych klasach 1/2 lub 2/2  – grubości 15-18mm. Sklejka dostarczana jest z certyfikatem CARB (potwierdzone na otrzymanych fakturach).

Wszystkie płyty dostarczane są przez zaufanych i sprawdzonych dostawców. Producentem płyt najczęściej jest PAGED. Wszystkie płyty posiadają odpowiednie certyfikaty CE oraz atesty higieniczne – klasa higieniczności E1.

Uwaga! Ze względu na to, że nasze produkty wykonywane są z naturalnego materiału mogą różnić się odcieniem i ułożeniem słojów od zdjęć prezentowanych na stronie.

Nasze produkty są łatwe do utrzymania. Wystarczy przetrzeć je lekko wilgotną ściereczką, aby utrzymać je w czystości. Unikaj używania agresywnych środków czystości, które mogą uszkodzić materiały.

Wysyłka i Czas Realizacji

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = CZAS POTRZEBNY NA PRZYGOTOWANIE PRODUKTU DO WYSYŁKI + CZAS POTRZEBNY NA DOSTARCZENIE PACZKI PRZEZ KURIERA

PRZYGOTOWANIE PRODUKTU DO WYSYŁKI

    • Produkty, które są na stanie magazynowym wysyłane są najczęściej w 24h (informacja ta podawana jest na stronie zaraz nad przyciskiem “dodaj do koszyka”.
    • Produkty, które nie są obecnie w naszym magazynie realizujemy do 5 dni roboczych (za wyjątkiem sytuacji, gdzie określono inny czas realizacji).

DOSTARCZENIE PRZEZ KURIERA:

    • Najczęściej korzystamy z firm kurierskich takich jak DPD i DHL. Deklarowany przez tych przewoźników czas dostawy wynosi 2-3 dni robocze. Z doświadczenia jednak wiemy, że czas ten wynosi 1-2dni robocze (za wyjątkiem okresu świątecznego)

Koszty wysyłki są obliczane indywidualnie, w zależności od miejsca dostawy i wybranej metody wysyłki. W przypadku sklepu internetowego podawane są podczas składania zamówienia.

Zarówno w przypadku przesyłek do paczkomatu jak również usług kurierskich konieczne jest podanie następujących danych:

    • Adres miejsca doręczenia przesyłki
    • Adres e-mail
    • Numer telefonu

Po złożeniu zamówienia i przygotowaniu paczki do wysłania otrzymasz e-mail z numerem śledzenia, który pozwoli Ci na sprawdzenie statusu zamówienia.

Tak, oferujemy wysyłkę międzynarodową. Koszty wysyłki są obliczane indywidualnie, w zależności od miejsca dostawy.

Tak, jest możliwy odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym – dane kontaktowe.

ZWROTY I WYMIANA

Tak, oferujemy 14-dniową politykę zwrotów. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci w procesie zwrotu. Więcej informacji znajdziesz tutaj

Prywatność i Bezpieczeństwo

Tak, dbamy o prywatność naszych klientów i stosujemy zaawansowane środki bezpieczeństwa, aby chronić Twoje dane. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

POZOSTAŁE PYTANIA

Tak, oferujemy zniżki na większe zamówienia. Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej, e-mail lub telefon.