Producent certyfikowanych zabawek aktywizująco-ruchowych oraz pomocy dydaktycznych dla dzieci
Warunkiem dostawy jest złożenie zamówienia w sklepie internetowym oraz ustalenie rodzaju płatności.
Staraliśmy się stworzyć dla Państwa najbardziej przejrzyste zasady dotyczące kosztów transportu:
Towary z gwarancją producenta mogą Państwo reklamować bezpośrednio u gwaranta, czyli w naszej firmie. Gwarancja producenta obejmuje wady produktu powstałe przez zastosowanie wadliwych materiałów, błędów produkcyjnych i konstrukcyjnych. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji określa karta gwarancyjna dostępna w naszym sklepie lub na stronie producenta. Podstawą do gwarancji jest dowód zakupu oraz ważna karta gwarancyjna. W przypadku braku karty gwarancyjnej, obowiązującą podstawą roszczenia gwarancyjnego może być dowód zakupu,np. paragon, faktura VAT, wyciąg bankowy itp.Gwarancja udzielana jest dla produktów użytkowanych na terytorium Polski.
W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem należy przesłać pisemnie zgłoszenie reklamacyjne/serwisowe, poprzez dostępny poniżej formularzy podając wszystkie wymagane dane. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.
Jeżeli dostarczone przez nas towary okażą się niezgodne z umową sprzedaży w zakresie ilości, właściwości albo nie będą odpowiadały przedstawionemu opisowi, prosimy o niezwłoczne, pisemne poinformowanie nas o tym fakcie. W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem należy przesłać za potwierdzeniem lub dostarczyć osobiście wypełniony formularz reklamacyjny z tytułu niezgodności towaru z umową, podając wszystkie wymagane dane.
Jeżeli wartość reklamowanego Towaru uległa zmniejszeniu z przyczyn leżących po stronie Klienta, Sprzedającemu przysługuje uprawnienie dokonania potrącenia należnego odszkodowania przy zwrocie kwot otrzymanych od Klienta. Zmniejszenie wartości Towaru może nastąpić w szczególności, gdy:
Jeśli reklamacja dotyczy towaru uszkodzonego prosimy o dołączenie protokołu szkody oraz zdjęć z uszkodzeniami towaru. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania dotyczące oferty produktowej, zwrotu lub reklamacji zakupionego towaru, zapraszamy Cię do kontaktu telefonicznego: + 48 513 461 755, mailowego: [email protected] lub osobistego w siedzibie naszej firmy.
Wymiana towaru to nic innego jak skorzystanie z prawa do zwrotu i złożenie nowego zamówienia.
Taka organizacja daje Państwu pełną kontrolę i pozwala przeprowadzić operację szybko i sprawnie.
Zapraszamy do złożenia i opłacenia nowego zamówienia, a my w międzyczasie przyjmiemy Państwa zwrot i zwrócimy należność.
Więcej informacji o zwrocie towarów.
Poniżej przedstawiamy konto bankowe, umożliwiające wykonanie ręcznej płatności za zakupy w naszym sklepie:
Główne konto bankowe:
Numer rachunku bankowego: 56 1140 2004 0000 3102 7774 1249 Mbank
Dane do wpłaty:
DAPAL Damian Habdas
34-322 Rychwałd
W tytule prosimy wpisać wyłącznie numer zamówienia. Wszelkie inne informacje nie będą brane pod uwagę przy realizacji zamówienia, a w wyjątkowych przypadkach uniemożliwią jego realizację.
Po odbiór zamówienia zapraszamy bezpośrednio do naszego magazynu:
DAPAL Damian Habdas
34-322 Rychwałd
Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku, w godzinach: 07:00 do 20:00.
Nieczynne w soboty, niedziele i święta.
Przelewem tradycyjnym lub szybkim przelewem Przelewy24.pl. lub gotówką przy odbiorze towaru.
Odbiór towaru możliwy jest po otrzymaniu od nas informacji mailowej lub telefonicznej, że zamówienie jest gotowe do odbioru.
Przy odbiorze towarów należy znać dane identyfikujące zamówienie, tj. dane osoby zamawiającej.
Produkty należy odebrać w ciągu 7 dni od daty otrzymania informacji o skompletowaniu zamówienia.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania dotyczące odbioru zamówienia, zapraszamy Cię do kontaktu telefonicznego: + 48 513 461 755 lub mailowego: [email protected]
Adres:
DAPAL Damian Habdas
34-322 Rychwałd
Staraliśmy się stworzyć dla Państwa najbardziej przejrzyste zasady dotyczące kosztów transportu:
Please select a template first